Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2017. január 1., vasárnap

New Year, New Life

Sziasztok!
Az évszázados (khm... 2 éves) hagyományt folytatva megosztom veletek a tavalyi évem mérlegét, mit sikerül megvalósítani a tervezettekből, mit nem és mit várok ettől az évtől.
Akit érdekel, esetleg memóriazavarban szenved és nem emlékszik a tavalyiakra, vagy egyszerűen nem tartja arra érdemesnek a firkálmányaimat, hogy emlékezzen rájuk, az itt találja a tavalyi listát.


Az elmúlt év ezen blog működésének legsiralmasabb éve volt, mindössze 20 alkalommal voltam képes írni, míg az indulás évében félév alatt 40 (ami a kétszerese a mostaninak!!!) bejegyzést írtam. :(
Egyre jobban szégyellem magam, akkor is, ha a másik blog a 41 poszttal működésének 2. legjobb évét produkálta. Persze, hullámzó, hogy melyiket nézik többen, gyakrabban, nyilván arra fogok írni, ahova többször/többen írnak, hogy várják az új részt. (Tanulság azoknak akik ezt olvassák: Tessék kommentelni, mert akkor örülök és kedves akarok lenni és gyakrabban írok! )

Ennyi volt a száraz statisztikai és mélyfilozófiai rész, most a nem kevésbé keserves eredményeket tartalmazó évmérlegelés jön.

Rendszeres blogolás

Na igen... a fentebb leírtak miatt, éppen a Google Maps-t böngészem, hogy hová bujdoshatnék el szégyenemben. Nagyon gáz, amit itt művelek. Hetekre eltűnök, aztán megy a kifogás keresés, hogy miért. Eszméletlenül szégyellem magam ezért, viszont nem akarom ismételni a fentieket, úgyhogy hagyjuk ennyiben.

Rendszeres segítés itthon

Felemás, maradjunk annyiban. A főzőtudományom egy hangyányit előrébb lépett, takarítani ha muszáj, akkor csinálom, varrni pedig továbbra sem tudok. Igen, tudom, 18 éves lányként nem ártana lassan megtanulni.

Kezdeni valamit a színészettel

Voltam nyílt napon a Színműn, voltam szinron-casting-on, tavaly tél óta idegbajosan küldözgetem a csodásabbnál csodásabb képeket a casting stúdióknak. Szerintem már félnek tőlem. Ja, eredmény az semmi.

'Megtartani' a barátom

*tűzijáték,dobpergés,örömujjongás,taps* Magyarázzam még? ;)



Miután megállapíthatom, hogy 'csak' annyit értem el, hogy 2017-be is kapcsolatban élőként léptem be, nézzük, idén mit nem fogok betartani. :D Na jó, de. Talán.


Rendszeres blogolás

Erőteljesen fejlesztendő terület.

Kitalálni, hogy mit kezdek magammal

Érettségi év van. *tüdüdüdümm* Nekem meg fogalmam sincs, hogy merre tovább, februárban viszont le kell adni a jelentkezési papírokat. Nem ártana kitalálni valamit, különben szeptembertől itt fogok ülni és Disney filmeket nézek naphosszat. Ami nem rossz, csak nem éppen hasznos a világnak.

Felnőttként viselkedni

Elmúltam 18, és nem mintha ettől a számtól várnám a megváltást, de ha már papíron felnőtt vagyok, akkor viselkedésileg is legyek az. Nem a szabad alkoholvételre gondolok, hanem arra, hogy felelősségteljesen végiggondolom, hogy mi mivel jár és nem hisztériázom, ha valami nem tetszik, hanem megpróbálom megoldani. Ja és nem a szüleimtől várom a segítséget, van amit megoldok egyedül is.

'Megtartani' a barátomat

Ez a 3. közös évünk, elég sokat csiszolódtunk egymáshoz ez alatt, sok meló van benne, ne menjen már kárba. :D Viccet félretéve, én tényleg őszintén szeretem ezt a srácot és vele képzelem el a következő x évemet. (x behelyettesítési értéke 70 körül mozog) :D

Ennyi lenne az idei fogadalom-listám, egy év múlva beszámolok a sikerről. Vagyis remélem arról. Ti hogy álltok ezzel? Tesztek fogadalmat vagy hülyeségnek tartjátok az egészet? Amennyiben tesztek, kb. milyeneket?


Mivel az év első napja van és állítólag, amit ma teszel, azt egész évben csinálni fogod, reméljük a legjobbakat blogolás szempontjából. Élvezzétek a maradék szünetet és hajrá a suliban! BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN OLVASÓMNAK!




2 megjegyzés:

  1. Boldog új évet, sok sikert a blogoláshoz, és hogy továbbra is együtt maradj a barátoddal. Remélem sikerül betartanod a terveidet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.
      Neked is sikerekben gazdag új évet kívánok! :)

      Törlés