Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2016. január 1., péntek

Mérleg&Fogadalmak

MINDENKINEK NAGYON BOLDOG ÉS SIKERES ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!



Ismét egy igen mozgalmas évet zártunk, 31 bejegyzést sikerült a blogra cseleznem 2015-ben. Ez a teljesítmény igen siralmas, tekintve a múltkorit. (Félév alatt 40 bejegyzés.) Bele kell húznom, kész!


Nem tudom, emlékeztek-e rá, de tavaly ilyenkor írtam egy listát a fogadalmaimról, és vállaltam, hogy egy év múlva (most) beszámolok róla, hogy hogyan sikerült.
Hát lássuk.


  1. Rendszeres blogolás

    Nos hát... mondjuk. Ha a mennyiséget nézzük, annyira nem is lenne nagy gáz, de ha hozzávesszük a késéseket, a "bocs, nem tudtam írni, mert..." kezdetű posztokat, jóval siralmasabb a kép. Sajnos nem csak rajtam múlik, mert mindig beeshet egy sulis teendő vagy családi dolog, így ez elég képlékeny...
    Maradjunk annyiban, hogy még bőven fejleszthető.
  2. Nyitottabb viselkedés
    Itt viszont elégedetten hátba-veregethetem magam, mert ebben rengeteget sikerült fejlődnöm. Már nem fagyok le, ha a tanár hirtelen felszólít és el kell mondanom a (csoportvéleménytől eltérő) véleményemet. A nagyobb hangú srácoknak is vissza tudok szólni adott esetben, ha éppen 'szívassuk a népet' hangulatban vannak... nem tudom, hogy sikerült, szerintem valami magic van a dologban, de szóval wow! ;)
  3. Készülés a verseny döntőkre
    Mivel tavaly nem sikerült egy verseny döntőbe se bejutni, ezért ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni. Vagyis, a második fordulókra készültem. :D
    Meg jelenleg kérdéses, hogy továbbjutok-e az OKTV-n... de arra is készültem!
  4. Rendszeres különórára járás
    Ezt is kipipálhatom kb. mert ameddig volt színjátszó, addig jártam. Ebben a tanévben így hirtelen megszűnt, úgyhogy most így állok tanácstalanul, hogy miért...
    A templomba járás is gyakorlatilag megvolt mindig, illetve a hétköznapi misék azért valahogy elmaradtak, pedig az kéne...
  5. Tettek azért, hogy színész lehessek
    Ameddig volt színjátszó, addig jártam. :D A tanár szerint amúgy a képességeim megvannak hozzá, csak jobban ki kellene nyílnom, így talán annyira nem esélytelen a dolog...
    A mindennapos tesi keretében járok táncolni is, úgyhogy táncprobléma kilőve, énekelni továbbra sem tudok valami varázslatosan, de hát nem lehet minden tökéletes! :D
  6. Barátom megtartása
    Nem szeretek ilyesmiről pletykálni, úgyhogy egy szolid 'sikerült'-et mondanék csak... :3


Ez lett volna a tavalyi év mérlege, most nézzük az idei fogadalmakat.

  • Rendszeres blogolás
    Azon bőven van mit fejleszteni...
  • Rendszeres segítés itthon kb. bármiben
    17 éves korom ellenére még nem sütök-főzök-kötök-varrok túl jól, így lassan nem ártana belehúzni...
  • Valamit kezdeni a színészettel
    Nincs színjátszó, de továbbra is ez az álmom, úgyhogy valamit sürgősen keresni kell.
  • 'Megtartani' a barátom
    Továbbra sem fogadalom, hanem 'oh könyörgök' kategória, de azért jó lenne. Meg amúgy annyit tudok tenni, hogy normálisan viselkedem, stb. Végül is, 50%-ban rajtam múlik...




Idénre ennyi fogadalmat tettem, amiket szintúgy igyekszem megvalósítani, mint az előzőeket, szilveszterkor beszámoló érkezik. ;)

Élvezzétek ki a maradék 2 napot a szünetből!!!!!!
Puszi,
én










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése