Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. augusztus 22., péntek

Might Watch it: Barátok közt & Jóban-Rosszban

Helló újra!
Úgy gondoltam, ideje egy kis rendszert vinni a 2 blog működtetésébe, ezért úgy lesz, hogy egyik nap az egyikbe, másik nap a másikba írok. (Legalábbis ameddig nincs suli.) Szóval, ma itt lesz poszt, holnap Amanda, aztán megint itt.... jó, befejeztem, szerintem értitek. :)
Ez a bejegyzés 2 magyar sorozatról szól.




- Barátok közt:
 
A sorozat új epizódjait naponta tekinthetik meg a tisztelt érdeklődők. A sorozat elég régen kezdődött, egész pontosan 1998. 10. 26.-án. (És mégis fiatalabb, mint én. Csak így érdekességképpen: októberben leszek 16.)
A Mátyás-téren (vagy hol) élnek a sorozat főhősei, akik egyébként időnként el, aztán feltűnnek. Rengeteg szállal kötődnek egymáshoz. Házasság, szerelem, barátság, gyilkosság... van itt minden.
A sorozat logója

A történetnek nincs igazán határozott vezérfonala, egyszerre több szálon fut, és mindig változik az aktuális legfontosabb probléma. Ha egyet megoldottak, jön a következő.
Nem igazán vagyok otthon az ilyen szappanoperákban, utoljára.... *gondolkodom* 5 évesen láttam egy részt, mert anyukám nézte, és ott ültem mellette. Azt hiszem, arról szólt, hogy Kinga és Miklós összeházasodnak... vagy hasonló. Kinga és valaki... :) Igen, jobban kellene rá emlékeznem. De nem megy. Lassan 11 éve volt... elfelejtettem... ez már a korral jár. :D


- Jóban-Rosszban:

A Jóban-Rosszban egy magyar sorozat, melyet 2005-ben kezdtek forgatni. A helyszín egy nem létező városka, Csillagkút. A történet az ottani kórház dolgozóinak és betegeinek életét mutatja be.
A sztori főszereplője a kórház főorvosa, Pongrácz Péter. Ő a központi figura, aki mindig bajba kerül... megcsalja a feleségét, gyereke lesz, stb.
A logó

Erről még kevesebbet tudok mondani, mivel ebből egyetlen részt se láttam. A reklámjába néha belefutok, abból viszont csak azt látom, hogy ordítoznak egymással: "Hogy tehetted?" Ki, mit, hol? Ebből nem igazán lehet megtudni túl sokat... (semmit...), és nem igazán éreztem eddig késztetést, hogy ezt a sorozatot nézzem...



- Szappanoperákról:

Őszintén, és igazán sajnálom, de tényleg nem értek ehhez a témához. Mint azt már korábban elmondtam, az egyetlen sorozat, amit nézek, az az Egyszer volt, hol nem volt...
Személy szerint nem szeretem az olyan sorozatokat, amiket húznak, mint a rétestésztát, és tudjuk, hogy sosem lesz vége. Mellesleg, a szereplőket is folyton cserélik, ezért a 3. évadnál hirtelen észreveszed, hogy akik miatt beleszerettél a sorozatba, azokból 2 ember lézeng még ott... :/ Ha még lézeng, és nem menekültek el ők is...
Én nem szeretem, de ha ti igen, akkor ne hagyjátok, hogy elvegyem a kedveteket! Nézzétek nyugodtan. Egyszer majd biztosan én is megértem, hogy ez miért jó. Vagy mégsem... :D Mert ez vagyok én. Az, aki mindig lekésik mindenről, és mindent túl későn kezd el...






Na, a szappanopera-ellenes bloggerlány befejezte mai tényedését. :)
Viszlát vasárnap!
Addig ne feledjétek: "Együtt leszünk, jóban-rosszban... " :D










2 megjegyzés:

  1. Én mindkét sorozatot nézem és imádom mondjuk a barátok közt jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó neked. Én nem értem, hogy mi bennük a jó, de egyszer csak rájövök :D

      Törlés